Etiketter

lördag 13 oktober 2012

Klar för start!

Idag har jag bestämt mig för att börja blogga. Jag hänger nämligen alldeles för mycket på Facebook med ämnen som inte riktigt känns som att de platsar där. I min blogg har jag tänkt skriva om stort och smått som händer här hemma. Med två allergiska småbarn, en make som jämt är på jobbet, liten inkomst, många drömmar, ett kreativt sinne och en önskan om att leva lite miljövänligare... Så känns det som om jag har mycket att skriva om. Det här får bli en blogg om den fiffiga sidan av mitt liv... som när jag sydde ett par byxor till äldsta gossen av två tröjärmar, eller när jag skapade ett alldeles förträffligt recept på mjölk- och äggfria pannkakor. Känner jag mig själv rätt så kommer jag nog också att skriva om mindre fiffiga delar av livet också. Ibland kan man behöva skriva av sig. På återseende alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar